Jak uspořádat módní přehlídku – 1. část

Představa, jak uspořádat módní přehlídku vás děsí. A nevěříte, že byste to dokázaly?

Zkusím vás provést krok za krokem vším, aby vás nic nezaskočilo. Informace, které zde najdete jsou čerpány ze zkušeností našich klientů, kteří již pořádali své módní přehlídky a také z mých zkušeností z veletrhů a jiných akcí, jako zástupce značky Rinascimento.

KROK1
Zvolit si téma vám pomůže na tom samotném začátku. Od tématu přehlídky se odvíjí také další kroky, které budou následovat. Abyste měli představu o čem mluvím, tak například 60.léta, květinová romance, rockglam… Že vám některé názvy nic neříkají, tak se nechte inspirovat přehlídkami světových značek. Věnujte pozornost detailům od pozvánek, scény, modelkám, líčení,..

KROK2
Začněte s výběrem místa. Lokace mohou být různé od průmyslové haly, společenského sálu až po kavárnu. Pokud vám to váš butik dovoluje, můžete si uspořádat přehlídku přímo u vás na prodejně. Já sama bych místo vybrala dle prostorových možností, ale také bych se snažila najít prostory, které ladí s filozofií značky.

Co si pod tím představit? Máte ve vašem městě renesanční prostory s výmalbou, klenutými stropy, kde na vás dýchne atmosféra nebo naopak minimalistické moderní skleněné vzdušné plochy? Tak máte vyhráno.

KROK3
Zasedací pořádek není potřeba jen u svatební tabule. Ale i na přehlídce má svá pravidla. Zejména tzv. “front row” je určena VIP klientům nebo novinářům. V dnešní době spíše influencerům a blogerům.

Ptáte se tedy koho určitě pozvat?

Jednoznačně by pozvánku měli dostat vaši nejlepší klienti. Kritéria výběru mohou být obrat za určitě období nebo také dlouhodobý vztah. Vždy totiž můžete mít nového klienta, který u vás nakoupil poprvé a vy si s ním chcete vybudovat vztah a pak jsou zde klienti stávající, se kterými vztahy zase utužujete. Ostatní místa budete prodávat jako vstupenky. V případě, že byste se rozhodli pro komorní akci ve vašem obchodě, tak se předpokládá, že všichni pozvaní jsou vašimi hosty a vstup je zdarma na pozvánku.

Zdaleka nejsme ani v půlce. Proto se již příští týden můžete těšit na pokračování Jak uspořádat módní přehlídku – 2.část.
Podíváme se na výběr modelek, outfitů, fitting a v neposlední řadě nevynecháme propagaci a marketing.

XOXO Lucie

Jak uspořádat módní přehlídku