Jak uspořádat módní přehlídku 3. část

KROK7

Nejen oblečení hraje prim. Celkový look dolaďte s make-up artistou a vlasovým stylistou. Ukažte jim fotografie modelů a společně vyberte, co se hodí k vašemu tématu.

KROK8

Když se do něčeho pustíte, tak do toho jdete na plno? A nespokojíte se s málem. Už teď se vám honí hlavou, co dát do vašeho programu. Celou akcí může provádět moderátor, který vyplní přestávky mezi jednotlivými čísly a bude vtipně doplňovat celý program. Můžete si pozvat například nějakého stand-up komika, tanečníky, artisty nebo světelnou show. Připravte si grafiku na promítací plátno, která bude doprovázet celý program akce. Nedílnou součástí je i hudba a osvětlení, které naladí diváky na správnou vlnu.

Tajný tip: Nespokojte se s komerční hudbou, kterou znáte z rádia. K módním přehlídkám se hodí jiný typ hudby. Inspirovat se můžete opět u velkých módních návrhářů.

KROK9

Trochu mi připadá, že je marketing u nás zakázané slovo. Pro mne je marketing = prodej. Přemýšlejte nad způsoby propagace vaší akce. Vypište událost na Facebooku, sdílejte všechny přípravy se svými sledujícími. Na internetu najdete také různé portály, kde najdete akce, které se pořádají a můžete si vytvořit online událost zpravidla zdarma. Rozdávejte program akce svým klientům v obchodě. Spojte se s dalšími obchodníky ve vašem městě, od kterých si třeba uděláte květinovou výzdobu, nebo pronajmete prostory atd. a ty požádejte a rozdání programu potencionálním návštěvníkům. Je to v jejich zájmu, aby se vaše akce vydařila a konala se tak třeba každoročně. Vytvořte pozvánku online na váš web, kde by mělo být uveden způsob prodeje vstupenek nebo rovnou prodejní formulář. Zařiďte fotografa, případně kameramana ať máte celou akci zdokumentovánu. Pořízené fotky a video opět použijete k další propagaci.

Dostáváme se pomalu do konce. Všechno máte zařízeno a jdete si do tiskárny vyzvednout program akce a pozvánky. Mám radost i za vás. Teď už jen rozdávat vašim VIP klientům nebo poslat poštou místo zakoupené vstupenky.

Všechny jednotlivé kroky, které jste museli zvládnout, hlavně sdílejte na své sociální sítě. Lidé uvidí, že se něco děje a že to bude skvělá show.

24HODIN před začátkem

Konečně uvidíte výsledek své práce. Fitting na modelkách a poslední úpravy. Je den před akcí a probíhá zkouška. Modelky budou zkoušet, co které padne nejlépe. Proto stačí pokud vyberete zpravidla velikost S a vždy to někomu bude sedět nebo se to dá zastrčit, dát pásek, prostě cokoliv vás napadne.

Oblečeno a jdeme na molo.

Teď přichází okamžik pravdy. Držím palce, abyste žádné “kulhavky” neměly. Hudba hraje a modelky si to rázují po molu. Teď je jen potřeba je trochu zkorigovat. Pokud mají kapsy, tak ať tam strčí ruku, aby na ně poukázaly. Pokud mají kabát ať jej sundají a odhalí další část outfitu. Otočka úsměv a je to.

Tajný tip: Pamatuji si jakoby to bylo dnes, když jsem seděla na zkoušce přehlídky a zvukař mi říkal, že nemám čekat, že půjdou modelky v tempu hudby. Prostě jdou pořád stejným krokem.

DEN D

Je to tady. Nicméně i v tento den nesmíte zapomínat, že musíte být vidět. Udělejte fotky a záběry z backstage, uspořádejte živé vysílání a užijte si to, protože si to zasloužíte.

V neposlední řadě si musíme říct, že vás to bude něco stát. Rozpočet celé akce by měl vycházet z jejího rozsahu. A také by měl kopírovat vaše prodejní možnosti. Vždy prvních pár dní po pořádané akci jsou vaši kupující nejvíce solventní. Jen vy víte kolik jste schopni obsloužit klientů a jaké jsou vaše denní tržby.

Jinými slovy: “Nemá smysl pořádat akci pro 300 lidí, když váš obchod má 30m2 a 1 kabinku.”

Uff a jsme na konci. Byla to fuška, ale bude to stát za to. Těším se na vaše fashion show a třeba se na nějaké uvidíme.

PS: Nenápadně jsem se prostě pozvala:-)

XOXO Lucie

Vrátit se k seznamu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.