Jak zvýšit prodej a zviditelnit svůj obchod?

Vybrali jste krásné prostory, zařídili obchod příjemným nábytkem a naskladnili úžasné kousky z nejnovější kolekce. Teď je třeba, aby vás zákazníci nejen našli, ale aby se k vám spokojení vraceli. Jak ale zařídit, aby si lidé zamilovali vaši značku a stejně tak atmosféru butiku?

Jako majitelka malého obchodu s oblečením se nemůžete ve velikosti rovnat řetězcům. Máte ale možnost využít nevýhody ve svůj prospěch. Ukažte světu kvality svého podnikání. Velké obchody s oblečením nemají čas na své zákazníky, často jim nedokáží poradit s výběrem oblečení a obchod samotný většinou vypadá pořád stejně. To vy ale dělat nemusíte. Buďte svá a vdechněte vašemu butiku duši.

Buďte online.

V dnešní době už nestačí jen krásná výloha a pár letáků, které si mezi sebou lidé rozdají. Aby našly váš obchod, je důležité se prezentovat na sociálních sítích. Podívejte se například, jak vede instagramový profil naše bratislavská zákaznice: https://www.instagram.com/kasijostyle/ Takhle se můžete prezentovat také, nic to nestojí. Stačí tomu obětovat trošku času a výsledek pocítíte velmi rychle na tržbách.

Vytvořte si také vlastní web. Stačí vám pár hezkých fotek, kontakt a odkaz na vaše sociální sítě. Lidé nechtějí na webu číst dlouhé texty a probírat se složitými odkazy. Napište pár řádků o sobě, kontakt, prezentujte oblečení fotkami a přidejte třeba slevovou akci pro zákaznice, které z webu přišly. Není na škodu investovat také do placené internetové reklamy.

Osobní přístup dělá divy!

Když zákaznice vejde do obchodu poprvé, často si všímá detailů. Milé přivítání ji potěší a vy získáte bod do jejího celkového hodnocení. Zajímejte se o to, pro co sem dnes přišla. Pokud si nemůže vybrat, navrhněte jí hezký outfit, poraďte, co se zrovna nosí. Pokud si zákaznice nemůže vybrat, pomáhá také, když s ní proberete její oblíbené kousky oblečení a druhy doplňků, které jí dělají radost. Oproti obchodním řetězcům tak získáte výhodu, protože většina prodavaček nemá při náporu zákazníků čas se jim věnovat. Neochotná a vytížená prodavačka dokáže v mžiku odradit spoustu lidí. Právě díky tomu se ale lidé do daného obchodu nevrátí.

Reprezentujte svůj obchod.

Krásné oblečení by neměli lidé vidět jen na stojanech, ale i na vás. Přiznejme si, na ramínku vypadá sako úplně jinak, než když si ho obléknete. Vždycky je proto dobré, když si pár kousků z nové kolekce sama obléknete. Má to hned několik výhod. Krásně prezentujete svůj obchod a dáváte tím najevo, že jsou lidé ve vkusném prostředí. Inspirujete zákaznice, pokud si nemohou vybrat, díky vám si totiž dokáží lépe představit nejen kombinace oblečení, ale hlavně vidí, jak daný kousek vypadá na těle. A navíc vám to sluší, prezentujete svůj osobitý styl, kterým se mohou ženy inspirovat.

Spolupracujte s dalšími.

Vymyslete pro své zákaznice akci. Domluvte se s místní vizážistkou a vytvořte událost na Facebooku či Instagramu. Pozvat hosty můžete třeba takto: „Dnes každou z vás nalíčíme. Přijďte k nám nakoupit, domů odejdete krásnější.“ Podobných příležitostí je spousta. Propojení s místní květinářkou, která dá zákaznicím na den matek růži. Stylistka zase může nerozhodným radit, co zrovna frčí ve světě trendů. Zamyslete se a vytvořte pro svou klientelu zážitek, díky kterému se k vám začnou vracet a doporučí vás kamarádkám.

Pokud byste se ráda dozvěděla víc, kontaktujte nás. Rádi vám ušijeme radu na míru.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *