en

Košík
 x 
košík je prázdný
Poradna
CELKOVÝ POČET REGISTROVANÝCH KLIENTŮ 6757
registrujte se pro získání ceníku

3 věci na kterých záleží v obchodě

Problémem většiny podnikatelů je, že se nedokáží soustředit na podstatné věci. Jejich den je pak jeden velký chaos a nejvíce času jim zaberou běžné rutinní činnosti, které jsou sice důležité, ale nikam dál je v jejich podnikání neposunou. Co kdyby existovaly jen tři věci, na které je třeba se soustředit? V jakémkoliv podnikání byste měli soustředit svou pozornost na tyto tři činnosti:

Zvyšování počtu zákazníků

Úspěšnost obchodu je přímo závislá na počtu zákazníků. Počet zákazníků je to největší bohatství každého obchodu. Všechno ostatní si můžete půjčit, vyrobit, nebo najmout, ale zákazníci se koupit jednoduše nedají. Důvod proč jsou jiné firmy úspěšnější než druhé přímo souvistí se zákaznickou základnou. Zákazníky získáváte všednodenní tvrdou prací, ale důležité je také si uvědomit, že někdy není problém v hledání a získávání nových zákazníků, ale prací s těmi stávajícími. Důležitá je tzv. konverze, tj. kolik potenciálních zákazníků máte - chodí na váš web nebo do vaší prodejny a těmi, kteří si opravdu něco koupí. Cílem je mít poměr co nejlepší, nesnažit se tedy jen hledat nové, ale umět pracovat s těmi stávajícími.

Zvyšování částky za jednotlivé nákupy

V momentě, kdy máte nějaké zákazníky a váš obchod se začne rozbíhat, začněte pracovat na tom, abyste z denní rutiny vytěžili maximum. Získat zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet toho stávajícího. Ve chvíli, kdy už jej tedy máte, věnujte se pouze jemu. Spokojený zákazník si u vás nemusí nutně koupit jen jednu věc, pracujte na up-sellingu a cross-sellingu, jinými slovy, abyste kromě jeansů nabídli ještě triko, bundu nebo kabelku.

Zvyšování četnosti jednotlivých nákupů

Cílem je dostat zákazníky do vaší prodejny co nejvícekrát v roce. V obchodě s oblečením platí, že zákazníci se u vás mohou zastavit zhruba jednou měsíčně. Často se ale stává, že se zákazník staví klidně každý týden, jestli nemáte něco nového. Vašim úkolem je vytvořit takový systém komunikace, abyste o sobě každý měsíc dali vědět a snažili se o 12 návštěv ročně. Pokud se k vám zákazníci nevrací, je něco špatně. Často chybí jakákoliv komunikace. Obchody o sobě jednoduše nedávají vědět.

konzultace

Kontaktujte nás emailem nebo nám zavolejte na (+420) 731 800 618

DOMLUVIT SCHŮZKU



Domluvte si schůzku na našem showroomu v Brně. Přijďte si prohlédnout naši nabídku značkového oblečení a novou kolekci Rinascimento. Pro nově registrované klienty je zde možnost využití také obchodní konzultace zdarma.
Kontaktujte nás hned teď:

EUROSTOCK Czech Republic s.r.o. , Pražská 674/156, CZ 642 00 Brno

  • Please use a REAL email address so that we can get back to you.