en

Košík
 x 
košík je prázdný
O nás
CELKOVÝ POČET REGISTROVANÝCH KLIENTŮ 6908
registrujte se pro získání ceníku

6 chyb při prodeji

rinascimento velkoobchod eurostock

OSLOVENÍ ZÁKAZNÍKA

Zákazníka, který zavítá do vašeho butiku pěkně přivítejte, ale dejte mu čas, ať se porozhlédne a načerpá atmosféru. Nazahrňte ho hned ve dveřích otázkami typu "Jaké máte přání" nebo "S čím Vám mohu pomoci" . Naopak ale klienta ani nenechte "ležet ladem" a nedávejte mu možnost zmateně tápat po prodejně. Jen vy nejlépe víte, kde máte právě ty věci, po kterých klient touží nebo které potřebuje a může je snadno přehlédnout...

Optimální doba na oslovení zákazníka je 20-30 vteřin po jeho příchodu. 

A pamatujte na jedno: Žádný zákazník nesmí zůstat nepozdraven a neosloven! 

OTEVŘENÉ OTÁZKY

Nikdy zákazníkovi napokládejte otázky, na které může odpovědět ANO/NE. Přestože jsou otázky jako " Máte přání?", "Co pro Vás mohu udělat?" nebo "Můžu Vám něco nabídnout?" velmi frekventované, nejsou úplně tím pravým ořechovým. 99% klientů totiž odpoví, že ne, že se přišli pouze podívat...

Co to tedy zkusit trochu jinak?

Když uvidíte, že zákaznici zaujalo nějaké zboží, přistupte k ní například ještě s jinou barevnou variantou a řekněte, že tento krásný kabát máte ještě v pudrové a černé barvě. Tím zaujmete pozornost a lépe se Vám bude pokračovat v hovoru. Pokud se jedná o zákaznici, která Vás navštěvuje, začněte třeba otázkou, jak se jí nosí ten svetřk s květinovým vzorem, co si minule u vás pořídila...Poté už se Vám budou lépe nabízet kalhoty, které by k němu padly jako ulité...

KABINKY

Každého klienta vždy nechte zboží v klidu vyzkoušet. Nestepujte za závěsem jako mlsný pes, přestože to myslíte dobře. Zákaznici to bude znervózňovat! Stůjte bokem, někde opodál, skládejte třeba komínek se svetry, ale vždy buďte s klientem v kontaktu. Ptejte se, zda je vše v pořádku a nenechte ho naopak ani bez pomoci se zapnutím zipu v zadním díle šatů nebo při výměně nesedící velikosti.

A pamatujte: Když už máte zákazníka v kabince, máte napůl vyhráno :)

NEVNUCUJTE ZÁKAZNÍKOVI VAŠE DOBŘE MÍNĚNÉ RADY

Každému zákazníkovi doporučte podle svého nejlepšího vědomí a svědomí to, co mu sluší a sedí. Pokud se v tom ale necítí, nenuťte mu to za každou cenu a za vidinou prodaného kusu. Může to být kontraproduktivní. S velkou pravděpodobností by to stejně nenosil a do vašeho obchodu už by se proto nemusel nikdy vrátit. Dejte mu najevo, že jeho výběr je také v pořádku, přestože je to v rozporu s vaším profesionálním okem odborníka. Lepší je alespoň nějaký prodej a spokojený zákazník než vaše dobře míněné rady.

PŘINABÍDKA

Na účtence by nikdy neměla být pouze jedna položka. Každý klient si přirozeně nemusí koupit celý outfit, který máte ve výloze, ale vždy zákazníkovi nabídněte něco navíc. Má-li zájem o kabát, nabídněte k němu ještě šálu, svetr nebo rukavice. Pokud si chce koupit kabelku, nabídněte peněženku nebo klíčenku.

Pamatujte, že optimální je mít na účtence vždy minimálně dva a nejlépe více kusů. 

BONUS NA ZÁVĚR

Nelučte se se zákazníkem pouze slovy " Děkujeme za Váš nákup a přijďte zas." Řekněte jim jasně PROČ by se měli vrátit!! Nalákejte je na závoz nového zboží, na akci, kterou plánujete nebo slevovým poukazem podmíněným 5ti nákupy u vás v obchodě.

A pamatujte: NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN ;)

>>>>>>> Sledujte nás na FACEBOOKU nebo na INSTAGRAMU <<<<<<<

konzultace

Kontaktujte nás emailem nebo nám zavolejte na (+420) 731 800 618

DOMLUVIT SCHŮZKU



Domluvte si schůzku na našem showroomu v Brně. Přijďte si prohlédnout naši nabídku značkového oblečení a novou kolekci Rinascimento. Pro nově registrované klienty je zde možnost využití také obchodní konzultace zdarma.
Kontaktujte nás hned teď:

EUROSTOCK Czech Republic s.r.o. , Pražská 674/156, CZ 642 00 Brno

  • Please use a REAL email address so that we can get back to you.