en

Košík
 x 
košík je prázdný
O nás
CELKOVÝ POČET REGISTROVANÝCH KLIENTŮ 6912
registrujte se pro získání ceníku

buďte prodejní profesionál

prodejni profesional typologie barev

Je hezké mít perfektní prodejnu, spoustu zboží a upravenou výlohu... Přinést ze skladu správnou velikost, ukázat jinou barevnou variantu nebo pomoci zákaznici do zkoušeného kabátu. To vše je samozřejmě v naprostém pořádku. Stačí to ale k odlišení se od konkurence? Proč nenabídnout něco víc?

Buďte profesionál ve svém oboru a ujistěte klienta, že právě ve vašem butiku je v těch nejlepších rukou. Neustále se vzdělávejte a aplikujte vaše znalosti tam, kde padnou na úrodnou půdu.

ZKUSTE NAPŘÍKLAD PORADIT DLE BAREVNÉ TYPOLOGIE

Nastudujte si jak správně rozpoznat, ke kterému barevnému typu vaše zákaznice patří. Dle barevné typologie můžete klientkám pomoci s výběrem barev, které jim padnou jako ulité. Ale nejen to, hlavně se budou cítit jako u skutečných odborníků.

Řekněte jim, že vhodné barvy pro jarní typ mají být voleny ve světlých, jemných tónech - jemně růžová, růžová, tyrkysová, béžová, zlatavá, světlé odstíny hnědé, meruňková, zelenomodrá, šedá apod. Černá, ale i čistě bílá by pro tento typ měla být tabu.

Ženy letního typu se v něčem podobají typu jarnímu, jsou však "studenější". Vhodné jsou jakékoliv pastelové odstíny s podtónem šedivé a modré, velmi dobře vypadají tyto ženy ve starorůžové.

Olivově a hráškově zelená, khaki barva, rezavá, oranžová a měděná - to jsou všechno ty pravé barvy, které skvěle padnou rusovlasým ženám či dívkám podzimního typu.

A v neposlední řadě nesmíme zapomenout na zimní typ, který se nemusí, na rozdíl od ostatních typů, obávat kombinace ostře bílé s černou, rovněž tmavomodrá je dobrou volbou. Stejně jako pastelové barvy, výrazně zelená, sytě růžová či třešňově červená. Vyvarovat by se tyto ženy měly "vybledlé" zelené a odstínům hnědé.

Uvidíte, že rady dle barevné typologie vaše zákaznice ocení a možná se od vás i něčemu přiučí.

Nebo zákaznice poučte z čeho se jimi vybrané zboží skládá, vypíchněte přednosti daného materiálu, jak ho správně ošetřovat atd. Tomuto tématu se můžeme věnovat v něktrém z příštích článků.

A pamatujte: „Nejlepší barva na světě je ta, která vám jde nejlépe k pleti.“ Coco Chanel ;)

 

>>> STAŇTE SE SOUČÁSTÍ NAŠEHO TEAMU A POJĎTE S NÁMI PROBARVIT ŠATNÍKY VŠECH ŽEN <<<

>>> SLEDUJTE NÁS NA FACEBOOKU NEBO NA INSTAGRAMU <<<

 

6 chyb při prodeji

rinascimento velkoobchod eurostock

OSLOVENÍ ZÁKAZNÍKA

Zákazníka, který zavítá do vašeho butiku pěkně přivítejte, ale dejte mu čas, ať se porozhlédne a načerpá atmosféru. Nazahrňte ho hned ve dveřích otázkami typu "Jaké máte přání" nebo "S čím Vám mohu pomoci" . Naopak ale klienta ani nenechte "ležet ladem" a nedávejte mu možnost zmateně tápat po prodejně. Jen vy nejlépe víte, kde máte právě ty věci, po kterých klient touží nebo které potřebuje a může je snadno přehlédnout...

Optimální doba na oslovení zákazníka je 20-30 vteřin po jeho příchodu. 

A pamatujte na jedno: Žádný zákazník nesmí zůstat nepozdraven a neosloven! 

OTEVŘENÉ OTÁZKY

Nikdy zákazníkovi napokládejte otázky, na které může odpovědět ANO/NE. Přestože jsou otázky jako " Máte přání?", "Co pro Vás mohu udělat?" nebo "Můžu Vám něco nabídnout?" velmi frekventované, nejsou úplně tím pravým ořechovým. 99% klientů totiž odpoví, že ne, že se přišli pouze podívat...

Co to tedy zkusit trochu jinak?

Když uvidíte, že zákaznici zaujalo nějaké zboží, přistupte k ní například ještě s jinou barevnou variantou a řekněte, že tento krásný kabát máte ještě v pudrové a černé barvě. Tím zaujmete pozornost a lépe se Vám bude pokračovat v hovoru. Pokud se jedná o zákaznici, která Vás navštěvuje, začněte třeba otázkou, jak se jí nosí ten svetřk s květinovým vzorem, co si minule u vás pořídila...Poté už se Vám budou lépe nabízet kalhoty, které by k němu padly jako ulité...

KABINKY

Každého klienta vždy nechte zboží v klidu vyzkoušet. Nestepujte za závěsem jako mlsný pes, přestože to myslíte dobře. Zákaznici to bude znervózňovat! Stůjte bokem, někde opodál, skládejte třeba komínek se svetry, ale vždy buďte s klientem v kontaktu. Ptejte se, zda je vše v pořádku a nenechte ho naopak ani bez pomoci se zapnutím zipu v zadním díle šatů nebo při výměně nesedící velikosti.

A pamatujte: Když už máte zákazníka v kabince, máte napůl vyhráno :)

NEVNUCUJTE ZÁKAZNÍKOVI VAŠE DOBŘE MÍNĚNÉ RADY

Každému zákazníkovi doporučte podle svého nejlepšího vědomí a svědomí to, co mu sluší a sedí. Pokud se v tom ale necítí, nenuťte mu to za každou cenu a za vidinou prodaného kusu. Může to být kontraproduktivní. S velkou pravděpodobností by to stejně nenosil a do vašeho obchodu už by se proto nemusel nikdy vrátit. Dejte mu najevo, že jeho výběr je také v pořádku, přestože je to v rozporu s vaším profesionálním okem odborníka. Lepší je alespoň nějaký prodej a spokojený zákazník než vaše dobře míněné rady.

PŘINABÍDKA

Na účtence by nikdy neměla být pouze jedna položka. Každý klient si přirozeně nemusí koupit celý outfit, který máte ve výloze, ale vždy zákazníkovi nabídněte něco navíc. Má-li zájem o kabát, nabídněte k němu ještě šálu, svetr nebo rukavice. Pokud si chce koupit kabelku, nabídněte peněženku nebo klíčenku.

Pamatujte, že optimální je mít na účtence vždy minimálně dva a nejlépe více kusů. 

BONUS NA ZÁVĚR

Nelučte se se zákazníkem pouze slovy " Děkujeme za Váš nákup a přijďte zas." Řekněte jim jasně PROČ by se měli vrátit!! Nalákejte je na závoz nového zboží, na akci, kterou plánujete nebo slevovým poukazem podmíněným 5ti nákupy u vás v obchodě.

A pamatujte: NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN ;)

>>>>>>> Sledujte nás na FACEBOOKU nebo na INSTAGRAMU <<<<<<<

outlet: nic pro vás? omyl!!

eighth sin eurostock obleceni

Označení outlet neznamená něco špatného, kazového nebo absolutně nemódního. Jedná se pouze a jen o starší kolekce, které byly ještě před rokem nebo dvěma na výslunní a všichni je chtěli mít ve svém šatníku. Tomu ale samozřejmě také odpovídala cena. U outletu se stále jedná o ty samé žádané značky, které jsou v top kvalitě a zpracování. Nyní jsou však kolekce dosažitelné pro většinu kupujících, prahnoucích po značkovém oblečení.

Kupujete si oblečení pouze na rok a pak ho dáváte pryč? Já ne. Vždy se snažím ho nakombinovat s ostatním oblečením tak, aby jako celek působilo trendy i několik let po jeho největší slávě.

V tomto článku bych Vám ráda předvedla, jaké skvělé outfity se dají  i ze starších kolekcí vytvořit. A abych to neměla tak jendnoduché, rozhodla jsem se, že si udělám takovou malou osobní challenge, která bude spočívat v tom, vytvořit 3 outfity pouze z jednoho náhodně vybraného balíku. V balení značky Eight Sin bylo 40 ks ve složení, které můžete vidět na fotkách a kde se průměrná cena pohybuje okolo 390 Kč za kus.

Podařilo se mi výzvu splnit? Posuďte sami :)

 

Staňte se rich&royal

rich royal obleceni velkoobchod eurostockMáme pro Vás v nabídce exluzivní značku Rich&Royal.

Pokuď Vám nějaká značka chyběla tak je to právě Ona!

Jedná se o kolekci, která je vhodná po celý rok.

Rich&Royal se pyšní svými dokonalými střihy, elegancí tak i volnočasovým vzhledem.

Váš obchod v ní najde svěží dech v tomto podzimním období.

Najdete jí u nás na

►►►e-shopu◄◄◄

tramontana podzim/zima 2016

tramontana velkoobchod eurostockNaskladněna nová Tramontana podzim/zima 2016!

Nádherné kousky ve velikostech od S až po XXXL.

V balení převažují velikost M a L, které odpovídají českým rozměrům.

Můžete objednávat už dnes na našem e-shopu.

→→→ ZDE ←←←

reportáž ze styl a kabo 2017

rinascimento veletrh reportaz

Srpnový Styl a Kabo 2017 už je za námi a pro ty z Vás, co jste se nestihli zastavit, máme malou ochutnávku.

Nejenom, že jsme se veletrhu účastnili jako vystavovatelé, ale taky jsme si nenechali ujít ani účast na módní přehlídce,

kde jsme představovali trendy modely od značky Rinascimento.

Naše outfity byly tak nadčasové, že si je pro svou přednášku vybrala i uznávaná nizozemská expertka ELLEN HAESER.

Jak nám potvrdili klienti, tak i zástupci časopisu Móda Revue, náš stánek se stal ikonou pro celý Styl a Kabo. Zhodnoťe sami. :)

Za celý veletrh jsme se potkali s více jak 40-ti majiteli obchodů a butiků jak z ČR tak SR.  

Tímto Vám děkujeme za návštěvu a těšíme se na společnou spolupráci.♥

Táňa a Lucie

MVF 4015 MVF 4026  MVF 4090 
MVF 4046 MVF 4062  MVF 4077 

využijte akci na značku bench

bench1

Na konci prázdnin jsme si pro Vás připravili akci na značku Bench. Balení obsahuje mix pro ženy a muže. Tato značka nabízí celoroční oblečení. Nemáte ji ještě na prodejně?

Neváhejte a objednávejte ►►►ZDE◄◄◄

právě probíhá veletrh styl a kabo

bvv

Od soboty 19.8. do pondělí 21.8. nás najdete na stánku P-31 na brněnském výstavišti. Všichni jste srdečně zváni. Z tohoto důvodu bude v pondělí 21.8. náš showroom uzavřen

Děkujeme a těšíme se na Vás.

 

 

 

 

vip pozvánka na přehlídku

novinka web

Uvidíme se již v sobotu na stánku P31 v pavilonu P

19 SRPEN

Stačí být v 10:00 nebo v 15:00 hodin v pavilonu P a budete mít výhled z první řady.

další přehlídkové dny:

20 SRPEN

od 10:00 nebo od 15:00 hodin

21 SRPEN

od 10:00 nebo od 15:00 hodin

BVV Veletrhy Brno, Výstaviště 405/1, 603 00 Brno-střed

Jste zvědaví, jak vypadá podzimní kolekce Rinascimento? Už teď vám můžeme prozradit, jaká bude móda a kabelky na příští sezonu. https://www.youtube.com/watch?v=JwUE0swhC5M

7. - 8. srpna showroom brno dovolená

eurostock dovolena

Ve dnech 7. a 8. SRPNA bude showroom v BRNĚ uzavřen. Těšíme se na Vás hned od středy 9. sprna a nebo třeba na veletrhu STYL a KABO. Jsme tu pro vás na telefonu na tel. +420 731 800 618 XOXO Lucie

nemáte ještě vstupenku na styl kabo?

bvv ticket styl a kabo

Pokud jste prošvihli naši první pozvánku na brněnský veletrh STYL a KABO, který se koná ve dnech 19. - 21.8.2017, tak máte poslední příležitost získat vstupenku ZDARMA.

Všichni, kteří se zajímají o módu tam nesmí chybět. 

Budeme tam MY, MY a zase MY:-)

Tak přijďte se podívat na naše novinky na stánku P31 v pavilonu P.

Vstupneku zdarma získáte kliknutím sem: >>> VSTUPENKY PRO OPOZDILCE <<<

do pole PROMO kód vložte: TQ86DR6P51

Poznáte nás podle krásného oblečení značky Rinascimento, nejhezčího stánku a nejmilejších lidí.

vstupenka zdarma na styl kabo

bvv-styl-a-kabo-eurostock

Rádi bychom vás pozvali na náš stánek na veletrhu STYL a KABO ve dnech 19. - 21. 8.2017, které se poprvé účastníme. Máme z toho velkou radost. Rok 2017 je plný změn a možná i vy cítíte potřebu něco udělat jinak. Přijďte za námi, společně toho vymyslíme víc.

Co na veletrhu můžete vidět:

  • novou kolekci značky Rinascimento
  • Zdeňka Steinera majitele velkoobchodu a jeho skvělý tým:-)
  • módní přehlídku značky Rinascimento

Přijměte od nás vstupenku zdarma, která vás přivede až do našeho stánku.

Najdete nás na stánku P31 v pavilunu P

Přejděte na tento odkaz https://etickets.bvv.cz/cs/objednavka/vstupenky

do pole PROMO kód vložte: TQ86DR6P51

>>> VIP VSTUPENKA ZDARMA <<<

Těšíme se na Vás Táňa, Zdeněk, Lucie

mezinárodní koupací den

mkd

Zítra tj. 14. července, je Mezinárodní KOUPACÍ DEN. Tak povinně všichni k vodě. ☼ ☼ ☼

světový den polibku

kiss day

Dnes 6.7. je Světový den polibku. Polibek je pro nás zdravotně ""důležitý"", neboť napomáhá ke snížení stresu, říká se že při líbání se dokonce spalují kalorie a snižuje vysoký krevní tlak. Přejeme Vám krásný polibkový den! :)

červencové bestsellery

richandroyal

Dlouhodobě vévodí na outletovém trůnu značka RICH AND ROYAL. Kvalitní německá trendy kolekce s italským šmrncem za outletovou cenu. Neskutečné!

Svoláváme všechny královny a krále svých butiků. Vemte své pokladnice plné zlata a drahých kamenů a přijeďte za námi do hradu EUROSTOCK na předměstí Brna, kde se tyčí jediný velkoobchod.

Jediný velkoobchod, který vládne všem! Váš milááášek

 

 

konzultace

Kontaktujte nás emailem nebo nám zavolejte na (+420) 731 800 618

DOMLUVIT SCHŮZKU



Domluvte si schůzku na našem showroomu v Brně. Přijďte si prohlédnout naši nabídku značkového oblečení a novou kolekci Rinascimento. Pro nově registrované klienty je zde možnost využití také obchodní konzultace zdarma.
Kontaktujte nás hned teď:

EUROSTOCK Czech Republic s.r.o. , Pražská 674/156, CZ 642 00 Brno

  • Please use a REAL email address so that we can get back to you.